busprinsen

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av madde - 10 juni 2010 20:37

E-L med familj för att ni har passat våran prinsessa så att mamman i familjen kunde jobba.Idag vart det jobbigt att köra med eleverna pga av studentfirande på stada:-)man kommer ihåg känslan själv den dagen man tog studenten och det var nu 12 år sedan....ja man börjar bli till åren:-)

 

Innan vi drog hem så var in på Butik Annelie och beställde tapet till vårat sovrum.Målaren sliter just nu med Astrids rum och jag längtar tills jag får börja inreda hennes rum.

 

Nu:väcka henrik

 

 

Av madde - 10 juni 2010 11:26

 

Sitter nu ute i det härliga vädret och solen visar sig ifrån sin bästa

 sida.Snart ska jag iväg och jobba en sväng och E-L ska vara barnvakt åt Astrid,det har blivit ganska mycket pyssel med barnis den sista tiden för att jag har varit tvungen att rycka in på jobbet.Det är kul att det går bra för trafikskolan så jag ska inte klaga!

 

Igår var jag iväg på birsta en sväng innan jag skulle åka ut till syster för att knäppa 1årskort på Astrid.Linnea som knäppte korten är jätteduktig.  

Lånad bild ifrån Linneas sida

 

 

  

 

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards