busprinsen

Alla inlägg under maj 2010

Av madde - 20 maj 2010 15:22

Jag verkligen njuter av detta väder och jag älskar verkligen sol och värme.Astrid har krypit runt på gräsmattan och smakat på lite gräs:-)

    

men vad är detta för nåt?

 

**************************************************
***********************

 

Igår var jag och astrid på stan med Anki och Emilia och flickorna fick äta korv med bröd till lunch och det vart  populärt!

AStrid har blivit en matvägrare igen och jag fattar inte vad som är fel?Hon plockar ur maten ur munnen eller så öppnar hon inte munnen alls. Jag sliter snart mitt hår,vad är det för fel?

 

Har ni några tips?

  

mammas tokjänta

 

Elin

Wilmer ska operera rör i båda sina öron och skrapa bort polyper i näsan.

Av madde - 20 maj 2010 15:12

Här kommer en bild på linneskåpet som jag fick av E-L och det vart så fint i hallen.

ja tavlan ska flyttas

här ser ni tyget på fotöljerna lite bättre.     

Av madde - 18 maj 2010 10:56

Här kommer lite bilder ifrån hemmet....

  

vardagsrummet!

 

visst vart det fint?

  

 

 

Bilder på linneskåpet kommer ska bara fixa det sista.

 

 

 

Av madde - 18 maj 2010 10:50

Nu har brevet med kallelsen till Wilmers operation och den blir nästa vecka. Detta har gått fort ifrån vi var hos docktorn tills vi fick operations tiden.

Idag har vi varit på sjukhuset och gjort den sista undersökningen innan dagen D och det var att kolla Wilmers hörsel men grabben var inte samarbetsvillig men jag tror aTT det gick hyffsat ändå.

mammas älskade prins.....  

Av madde - 18 maj 2010 10:45

Bätter sent än aldrig men här kommer bilder ifrån kalaset. Födelsedagsbarnet var nog nöjd med alla fina paket och den goda tårtan.

Tack Emilia för vi får vara en del av ditt liv  

 

           *bilderna är klickbara*

Av madde - 15 maj 2010 17:36

Ja bloggen har legat nere ett par dagar har inte haft någon lust alls att blogga.Men nu har lusten börjat smyga sig tillbacka och jag får hoppas att den tänker stanna!

 

Denna vecka har varit fullt upp med massa saker och måsten

Jag har jobbat både torsdag och fredag och det var skoj att få komma ut lite i arbetslivet och lämna mamma livet för en stund.

Men i Onsdags så klippte och färgade jag mitt hår och inte till vilken färg som helst.......ROSA ja ni läste rätt!

*bild lånad i från E-L*
På onsdag kväll tog jag och Pernilla en mysig date och vi fikade och bara hade det så himla trevligt.
Idag har vi kört ett helt släp med saker vi har rensat ut här hemma och herregud vad mycket skräp.Det var skönt att ha fått iväg allt skrot.
Sedan var vi och hämtade ett linne skåp och det kommer att bli så fint så jag kommer att lägga upp bilder när jag har gjort rent det och fixat.
nu ska jag njuta av filmem alvin och gänget 2 och äta lite candy

 

 

Ute

Av madde - 7 maj 2010 19:43

Vi har varit ute hela långa dagen och vi har ätit ute och det är så mysigt att man kan börja vara ute ifrån morgon till kväll.Vi var en sväng ned till skolan och wilmer cycklade hela vägen ditt och hem.

 

blåsa såpbubblor tycker Wilmer är skoj.

 

När klockan var fem gick vi in och duchade och badade och wilmer somnade som en stock klockan sju:-)trött kille efter en lång dag ute.

 

Imorgon fyller Astrid bästis Emilia 1år och då ska vi på kalas.  

Av madde - 7 maj 2010 19:38

Idag har jag putsat fönster och bytt gardiner på Wilmers rum och det vart så himla fint

  

gardinerna är blå/vit rutiga.

 

Här kommer bilder på tvättpåsen jag fick av svärmor och den är underbart vacker och pryder nu en vägg i badrummet

    

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards