busprinsen

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av madde - 4 maj 2010 16:31

Om 1månad blir våran prinsessa 1år.....hur fort har tiden gått sedan hon låg på mitt bröst och precis mött livet?

Tiden har gått rasande fort och man vill bara att det ska gå lite långsamare för jag vill njuta mera av Astrid utveckling som  går rasande fort framåt.

 

Astrids utveckling

 

* Ammar bara på kvällen/natten och tidig morgon

*Äter duktig både med gröt,barnmat och välling

*Upptäckt Wilmers rum som man kan riva ut alla leksaker

*Blir glad när hon får träffa sina vänner

*sover två gånger om dagen

*fått sina första skor

*gör många läten med munnen

*Vinkar hej då

  

prinsessan som har solhatten på sne

Av madde - 4 maj 2010 15:47

Har jag och Astrid haft i dagarna två. Vi har träffat många fina vänner&barn,fikat och umgåts sånt gillar vi massor!

 

Igår träffade vi Sanna,Therese&Nikita 

sötungen Affe

   

Astrid mumsar bulle

 

tack tjejer för mycket trevlig stund

 

Jag handlade en jättefin gräddkanna som vart så himla fin i köket.

 

Idag har vi träffat Anki  och emilia och flickorna hade så himla skojigt tillsammans.

töserna våra...

   

hur söt får man vara?

 

Nu-middag för tösen    

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards