busprinsen

Alla inlägg under februari 2010

Av madde - 9 februari 2010 16:41

Så här kul har Wilmer haft med min kamera,han har knäppt på allt och jag har nog raderat 50kort som han har knäppt.

 

här får ni ett axplock:

     

 

Kanske en blivande fotograf:-)  

Av madde - 9 februari 2010 14:50

                             Matsedel vecka 6

 

 

Måndag: Lax&potatis,romsås och sallad

 

Tisdag: Biffstroganoff,ris och sallad

 

Onsdag: Köttfärssås,spagetti och sallad

 

Torsdag: Kotletter i ugnen,potatis och sallad

 

Fredag: Fyllda kycklingfileer med parmaskinka,ris och sallad

 

Lördag: Hemmagjorda hamburgare,pommes och sallad.

Av madde - 8 februari 2010 11:22

Har försökt ett tag att knäppa kort på astrids gryn i munnen och det har varit lättare sagt en gjort.Men nu har jag lyckats

      

Av madde - 8 februari 2010 11:13

Har gått i ett rasande tempo....helgen går alltid för fort!

Wilmer har tjajat i flera dagar att få åka till mormor&morfar så i fredags ringde wilmer mormor och sa att han saknade henne och om han fick komma.Jo det vart till att packa väskan och åka med wilmer till mormor.

 

Efter vi lämnat wilmer åkte vi till Anki med familj vi myste med lets dance och godis.

 

Lördagen bestod utav jobb vi hade handledarutbildning så vi var på jobbet klockan nio.Det var många som kom 26st så det vart mycket fika som skulle fixas.

sedan vart det fika på alnön och sedan hem bara och slå sig ned i soffan

 

igår var det städa,handla och hämta wilmer hemma hos mormor.

 

ja det var helgen det i stora drag:-)

Av madde - 4 februari 2010 20:45

Henrik ringde i morse och sa att han hade glömt sin mobil hemma så då tog jag två flugor i en smäll.Först leverera mobil och sedan bjuda in oss  på kaffe och lek hemma hos Anki.

 

ja som ni ser så har emilia tagit av Astrid strumpan och så gör hon varje gång *Gounge*

vad har du här Astrid?mycket fina blommor som jag vill HA!

 

mammas Gla skit!

 

 

Sedan hämtade vi storebrorsan på dagis och då var brorsan fika sugen och mamma var snäll och lät wilmer fika på sitt rum och kolla på film.

    

mammas prins.

 

sedan har det blivit matlagning,promenad och snöskottning....ja som många andra så börjar jag bli j*vligt trött på snön.    

Av madde - 3 februari 2010 10:41

Ja den dagen hade kunnat börja bättre!Är helt slut efter att bara fått sova 2timmar i natt och dom var inte ens sammanhängande.Behöver jag säga att jag känner mig mörbultad?men dom senaste veckorna har Astrid varit pain på nätterna....

Det gör inte saken bättre att hon är gnällig på dagarna oxå så jag har nog snart fått eksem i öronen.Så nu hoppas jag snart att Astrid tänder som är på G kommer BUMS!

 

 

Men det som inte är så roligt heller är att våran diskmaskin har gått sönder (1år gammal) jag blir galen,jag verkligen hatar när saker går sönder Grrrrrr.Men det går garantin men det blir så mycket stök och bök man ska ringa och dom ska skicka nån som ska komma och kolla.....ja ni fattar!

 

 

               Astrid 8månader

 

 

*"pratar" mycket på sitt språk

*Börjar gå bättre med maten,men äter fortfarande inte ett fullt mål med vanlig mat.

*ammar fortfarande

*gillar mat med bitar

*Lägger ned sig sig på golvet.

*Har stl 74/80 i kläder nu

*Gillar att busa och bli kittlad

 

  

våran älskade prinsessa.....

*

Av madde - 2 februari 2010 21:22

Idag fick min favoritbutik besök utav mig:-)

jag kom inte ur därifrån tomhänt som vanligt,de vart lite smått och gått i påsen

 

*fodral till stolsdyna

 

*hänglykta

 

*tygpåse

 

*rosa band

 

  

stolsdynan

tygpåse&lyktan

     

Emaljkanan med pioner

lampskärmar som jag fick i julklapp

 

       

Av madde - 2 februari 2010 21:18

Har ni vägarna förbi Timrå så ta en tur till ButikLiten med begagnade barnkläder,leksaker ja allt som har med barn att göra!

Jag var där idag och det vart handlat både till sonen och damen här hemma.Mycket fina kläder!

 

www.butikliten.st

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards