busprinsen

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av madde - 19 februari 2010 12:41

Idag har Astrid på sig min klänning som jag hade ¨på mig som liten.hon vart så söt så:-)

Astrid har inte varit på sitt allra bästa humör dom sista dagarna pga av att hon håller på att få tänder.Hon har haft en gräslig hosta av allt snor och saliv så det har inte blivit allt före mycket sömn dom sista nätterna.

 

Här kommer bilder på prinsessan

  

grinig tjej

  

i mammas klänning,söt va?

  

Nu står jag på knä!

 

Nu ska vi iväg och köpa fredags mys

Av madde - 19 februari 2010 12:29

Jag älskar fredagar,det är en skön känsla just över fredagar!

Idag har jag tagit tag i tvättberget som bara har växt under veckan....fattar inte hur mycket tvätt man kan ha?eller felet kanske är att man har för mycket kläder:-)

 

I tisdags jobbade jag och det var skönt att komma ut lite men det är skönt att tänka att det dröjer ett tag innan man ska börja på riktigt!jag trivs att skrota på hemma,men vissa dagar vill man bara rymma hemifrån.

 

Sedan har vi umgåts med Anki och Emilia....alltid lika trevligt.

I onsdags var vi på Butik annelie och det vart lite handlat även denna gång:-)

 

*olivträd

*kruka

*krona

*ljuslyktor

 

Denna dag var det trevliga carina som jobbade.

 

här kommer lite bilder på bordet som jag har målat...

    

Det vart fint tycker jag!Bordet kostade 65:- på erikshjälpen och med lite vit färg så vart det så fint!

 

brickbordet kommer det bilder på snart ska bara fixa det sista!

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards