busprinsen

Alla inlägg den 26 april 2009

Av madde - 26 april 2009 20:57

im orse så började det att rinna nåt nedför mina ben,jag min dumma nöt har fortsatt i mitt van´liga tempo.byt trosor och inte tänkt på det så himla mycket!

till vi for på kalas hemma hos E-L då säger hon att det är nog fostervatten som läcker.

när jag kommer hem så ringer jag förlossningen och dom vill att jag ska komma in,så sagt och gjort jag tar bilen och far.


Där vart kissprov,feberkoll och den snygga bindan...sexy och Ctg kurva.

Det konstateras att det är nåt som läcker och det görs en gynkoll och Ul och där ser dom att jag har alldeles för lite fostervatten för denna vecka och på vissa ställen vart det inget fostervatten alls.Så nu blir det en ny koll till veckan.

Lill*n huvud här helt fixerad. så det vart en visit på förlossningen och alla var supertrevliga och snälla med mig:-)


ta det lungt och vila avslutade dom med att säga och alla började skratta:-)


ta hand om er

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards