busprinsen

Alla inlägg den 14 april 2009

Av madde - 14 april 2009 20:33

Idag har jag haft en mysig eftermiddag med min allra bästa polly!Älskade vän vad skulle jag göra utan dig?

Men du ska veta att detta kommer du att fixa och vi håller våra tummar att provsvaret blir positivt.

Men du ska veta att vi finns för dig gumman!


Vi åt en mysig lunch och vi surrade om ALLT tills vi såg att det bara var vi kvar på stället:-)vi åkte hem till oss och kokade kaffe och åt glass.Wilmer är så himla förtjust i Pernilla&daniel (man är nollvärd)när man umgås med dom:-)

sedan hämtade vi Tuva på dagis sedan vart det playtime hemma hos dom.Barnen leker hur bra som helst,dom satt i tuvas tält och dom hade "hittat" tuvas påskägg.så där satt dom i godan ro innan vi kom på dom....BUSUNGAR!!


Tack för en helt underbar dag älskade vän!Du förgyllde min dag!


Så fick du känna när Lill*n levde rövare:-)



kramar

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards