busprinsen

Direktlänk till inlägg 31 maj 2009

helgen

Av madde - 31 maj 2009 16:07

Igår var vi på barnenshus en snabbis när dom öppnade för att köpa en pool till wilmer.

Men när vi vart klara för att åka så ser vi grannbilen att nån har lämnat sitt sovande barn kvar i bilen med rutan ned vevad ca 5centimeter.Jag&henrik vart rosenrasande och sprang till personalen som kom utspringandes,henrik&personalen sprang runt i varuhuset(BH har inte nåt högtalarsystem).Jag var kvar ute och höll koll på barnet.Precis när vi skulle ringa polisen så kommer mamman till bilen.henrik frågade vad hon höll på med och hennes kommenatar var jag har med mig babyvakten.....ja ännu är inte sista idioten född!!!!

jag vart så himla illa beröd och var nära  till gråt!


Idag är det morsdag men det är inget som firas här hemma för man kan uppskata varandra dom andra 364 dagarna tycker jag och det är inte alla barn som har en mamma eller en pappa.Men det vart en god lunch på holmö brygga sedan hem och äta lite jordgubbar!


Men jag är en stolt mamma till våran son wilmer och blivande lillasyter.


njut resten av dagen


 
 
jessica

jessica

31 maj 2009 18:38

men herregud :-o hur tänker vissa? för det första, att lämna ett barn i en bil när det är varmt ute och sen lämnar man väl för tusan inte sitt barn ensamt sådär även om man har babyvakt *grrr*
kramis

http://liamengla.blogspot.com

 
Nikita

Nikita

31 maj 2009 19:59

åh va arg man blir på såna idioter :S
varför skaffar man barn om de är så besvärligt att ta med dem ???

http://www.nikital.blogg.se

 
Ingen bild

Pernilla

31 maj 2009 21:16

Vilken idiot!
Jag har utmanat dig i min blogg :)
Puss på dig vännen!

 
-c-

-c-

1 juni 2009 00:03

Men herrejisses! Sånt där är jag starkt emot. Att lämna barnen i bilen.. Särskillt en sån här dag. Jag skulle aldrig sitta kvar i bilen själv. Det blir stekhett på nolltid!

Hör man sitt sovande barn tuppa av i värmen? Eller var det en speciell babyvakt som kände av puls och dylikt kanske? Hua! Så jobbigt är det inte att ta med sitt barn. Vill man inte störa i eventuell sömn ska man nog stanna hemma istället. Alternativt skaffa barnvakt, om det nu är så jobbigt att ta med sitt barn.

Ni var kloka som stannade kvar med barnet till föräldern kom! =)

http://-c-.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 september 2011 20:00


I detta hem så är det inte jag som stryker våra kläder eller gardiner.Jag hatar att stryka så det får helt enkelt bli henriks göra=)   Ett litet bildbevis så ni inte tror att jag ljuger=)     Astrids nya hissgardin färdig stryken.... ...

Av madde - 20 september 2011 14:05

Idag åkte vi till norra för att leka lite och jag trodde det skulle var lungt i lekparken idag.Men gud så fel jag hade för det var frilufsdag och det bara kryllade av barn.Det var ganska mycket lek ändå och avlsluta med lite fika=)         ...

Av madde - 14 september 2011 19:45

Nu kör vi den sista delen på bröllopsbilderna=)Nu blir det att välja ut tackkortet till våra kära gäster som verkligen förgyllde våran dag och kväll.Vill ännu en gång TACKA alla som kom på våran dag och ni kommer alltid att finnas i våra hjärtan!  ...

Av madde - 13 september 2011 21:31

Jag ber 1000gånger om ursäkt för min frånvaro men det är svårt att blogga när man inte har någon lust.Jag känner att om ska blogga så vill jag skriva något bra inlägg inte bara typ jobbat idag,lagat mat.....                      Nu måste...

Av madde - 3 september 2011 13:16

Sonen här hemma växer så det knakar och bara fötterna har växst  ca 1cm denna sommar och på längden är det oxå några centimeter=)Så då blir det att fylla på garderoben lite.Nova star är ett bra märke för det är bra växmån i kläderna och man kan ha do...

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards