busprinsen

Direktlänk till inlägg 8 maj 2009

händer grejer

Av madde - 8 maj 2009 07:12

Igår på lunchen så trodde jag bokstavligen att puppan skulle ramla av,gjorde så fruktansvärt ont att jag inte kunde gå och vart helt svettig!

jag åkte hem och skulle vila men det gjorde så himla ont att till slut så fick jag ringa in till förlossningen.


Berättade vad som hänt och att det hade kommit lite blod,så in på koll!jag kan tilläga att  damen jag möte nere i garaget på sjukan måste ha trott att hon hade mött en människa ifrån  nån annan planet.Jag gick framåt lutad och höll handen mellan benen...herregud vilken syn och hoppas att att damen inte fick men för livet!


Jag fick ligga på kurva och sedan vart det att känna hur det var där nere

*livmoderstappen är nu ca 1,5 cm och mjuk

*del av slemproppen hade lossnat

*Kraftiga sammandragningar


så ännu ett besök på den kära förlossningens avdelningen:-)

hade ont hela kvällen och trodde att jag var bra nu när jag klev upp i morse......nja kunde ha varit bättre men jag kämpar på:-)sista dagen på jobbet idag!!!!!!!


solen lyser idag!!!

 
 
nikita

nikita

8 maj 2009 10:56

men huuuuva :/
Det är nog inte långt kvar förrän ni har lilltjejen hos er =) mysigt !!

http://www.nikital.blogg.se

 
Ingen bild

Elin

8 maj 2009 11:52

men herregud har det hänt såna grejer?! ta det lugnt nu vännen. såg din kära sambo i bilen i dag :). glöm inte vår lilla dag på tisdag :). om du inte tänkte föda då hehe. kramis

 
-c-

-c-

8 maj 2009 17:38

Du gör nog som mig. Föder en sisådär 4 dagar efter sista arbetade dag. Låter ju som det är väldans på G nu.

Dagen innan jag födde A kändes det som att något satt fast i bäckenet/underlivet. Som jag sa tidigare idag, du föder ju väldigt snart! =)

http://-c-.bloggagratis.se

 
Therese

Therese

8 maj 2009 20:26

Åh, vad spännande. Tur att puppan sitter kvar iaf ;)
KRAM KRAM

http://tostberg.blogg.se

 
maria

maria

8 maj 2009 22:23

Du kan förlossningen nu haha..
Du måste knipa lite till gumman, vi ska ju hålla hand på förlossningen..:-)
men det verkar som den lilla tösen vill ut snart..

http://gogumman

 
Sofia

Sofia

9 maj 2009 07:55

Oj, men vad spännande även om det kanske inte var så skönt! Då kanske du tom får före mig.. Min tid har ju gått ut men ingen bebis här inte.. :))

*KRAMA*

http://www.sofiatarberg.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 september 2011 20:00


I detta hem så är det inte jag som stryker våra kläder eller gardiner.Jag hatar att stryka så det får helt enkelt bli henriks göra=)   Ett litet bildbevis så ni inte tror att jag ljuger=)     Astrids nya hissgardin färdig stryken.... ...

Av madde - 20 september 2011 14:05

Idag åkte vi till norra för att leka lite och jag trodde det skulle var lungt i lekparken idag.Men gud så fel jag hade för det var frilufsdag och det bara kryllade av barn.Det var ganska mycket lek ändå och avlsluta med lite fika=)         ...

Av madde - 14 september 2011 19:45

Nu kör vi den sista delen på bröllopsbilderna=)Nu blir det att välja ut tackkortet till våra kära gäster som verkligen förgyllde våran dag och kväll.Vill ännu en gång TACKA alla som kom på våran dag och ni kommer alltid att finnas i våra hjärtan!  ...

Av madde - 13 september 2011 21:31

Jag ber 1000gånger om ursäkt för min frånvaro men det är svårt att blogga när man inte har någon lust.Jag känner att om ska blogga så vill jag skriva något bra inlägg inte bara typ jobbat idag,lagat mat.....                      Nu måste...

Av madde - 3 september 2011 13:16

Sonen här hemma växer så det knakar och bara fötterna har växst  ca 1cm denna sommar och på längden är det oxå några centimeter=)Så då blir det att fylla på garderoben lite.Nova star är ett bra märke för det är bra växmån i kläderna och man kan ha do...

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards