busprinsen

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av madde - 1 juni 2011 21:09

Har nu fixat lite vackra blommor på trappen och det vart otroligt bra.Svärmor åkte till Evonela i Bergsåker och handlade lite blommor.Personalen var super trevliga och blommorna var av mycket god kvalite.För igår var jag på plantagen och jag kom därifrån utan blommmor för det var bara skit och som inte vill lägga mina pengar på.På Evonela plant för dom billigare på pelargoner och dom var otroligt fina=)

 

  

 

 

Av madde - 1 juni 2011 20:29

Men jag har haft sukt mycket att göra på jobbet och sjuka barn.Men vi har världens bästa farmor&farfar som har ställt upp som barnvakt så vi har kunnat jobba.Wilmer fick öroninflamation i söndags och på Tisdagen så vaknade Astrid med feber.

Jag har nog aldrig längtat till semestern som jag gör nu för jag känner mig helt slutkörd som människa.Vaknar på nätterna och kan inte somna om och den sjukt dagliga stressen för hinna med allt med jobbet.Men det är bara att bita ihop.

 

Fick världens överaskning i måndags när jag kom hem ifrån jobbet och fick se detta

 

    Wilmer kommer cycklande utan stödhjul och mitt mamma hjärta höll på att spricka av stolthet

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards