busprinsen

Direktlänk till inlägg 4 mars 2010

Urs

Av madde - 4 mars 2010 11:17

Dessa dagar/veckor med Astrid hemska hosta har varit jättejobbigt.Trodde att efter i lördags när vi var in med Astrid och vi fick massor av medicin så skulle kon bli bättre.Men så vart inte fallet:-(Wilmer&astrid har nog världens bästa farmor&farfar dom tog wilmer så han fick ha lite roligt eftersom Astrid var så dålig.

Men dom sista dagarna har varit riktigt hemska,astrid har inte ätit och en fruktansvärd hosta(fast vi puffat antal gånger)och hög feber.Så vi fick åka in på barnmottagningen och det är därför jag inte har varit så aktiv den sista tiden på bloggen.

 

Tack till ett bra bemötande och proffsig personal på barnmottagningen och avd 44.

 

  

trött och sjuk tjej

  

försöker leka lite

lill tjejen med hög feber och svårt att andas (RS virus testet var negativt)

Men personalen var så häpen att vara så glad tjej med denna hosta och att vara uttorkad,men astrid är en riktig glad tjej:-)mamma var stolt över bönan att hon var så duktig med alla provtagningar,inhalationer,aparater&sladdar.

   

 

 

 

     

 
 
Erica H

Erica H

4 mars 2010 11:49

Usch, vad jobbigt när barn blir så sjuka att de måste in på sjukhuset. Hoppas hon kryar på sig snabbt, kram

http://gikas.blogg.se

 
Ingen bild

syster

4 mars 2010 12:47

Lillgumman!att du ska behöva ha det så här,krya på dig//kram moster

 
Elin

Elin

4 mars 2010 18:30

Men huva lilla vännen. blir hon inte bättre, viste inte att ni varit in igen. Du får höra av dig vännen när allt lugnat sig. massa styrke kramar till hela familjen. kram från oss

http://www.prinskorven.bloggagratis.se

 
Pernilla

Pernilla

7 mars 2010 18:11

Lill vännen, massa pussar å kramar!!!

http://www.dablogg.se/polly

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 september 2011 20:00


I detta hem så är det inte jag som stryker våra kläder eller gardiner.Jag hatar att stryka så det får helt enkelt bli henriks göra=)   Ett litet bildbevis så ni inte tror att jag ljuger=)     Astrids nya hissgardin färdig stryken.... ...

Av madde - 20 september 2011 14:05

Idag åkte vi till norra för att leka lite och jag trodde det skulle var lungt i lekparken idag.Men gud så fel jag hade för det var frilufsdag och det bara kryllade av barn.Det var ganska mycket lek ändå och avlsluta med lite fika=)         ...

Av madde - 14 september 2011 19:45

Nu kör vi den sista delen på bröllopsbilderna=)Nu blir det att välja ut tackkortet till våra kära gäster som verkligen förgyllde våran dag och kväll.Vill ännu en gång TACKA alla som kom på våran dag och ni kommer alltid att finnas i våra hjärtan!  ...

Av madde - 13 september 2011 21:31

Jag ber 1000gånger om ursäkt för min frånvaro men det är svårt att blogga när man inte har någon lust.Jag känner att om ska blogga så vill jag skriva något bra inlägg inte bara typ jobbat idag,lagat mat.....                      Nu måste...

Av madde - 3 september 2011 13:16

Sonen här hemma växer så det knakar och bara fötterna har växst  ca 1cm denna sommar och på längden är det oxå några centimeter=)Så då blir det att fylla på garderoben lite.Nova star är ett bra märke för det är bra växmån i kläderna och man kan ha do...

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards